Пошуковий запит: (<.>A=Моляко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Моляко В. Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала [Електронний ресурс] / В. Моляко // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_4 Висвітлено проблему проектування особистості професіонала. Розглянуто типи виявів творчого пошуку. Наголошено на необхідності розроблення концепції психологічного проектування професіонала, яке має здійснюватися шляхом організації процесів цілеспрямованого впливу, вироблення у суб'єкта навичок стратегічного й тактичного мислення у межах індивідуальних можливостей, детермінованих його психологічними характеристиками. Зазначено, що розроблення психолого-педагогічної концепції виявлення та підтримки обдарованих дітей передбачає, зокрема, проектування загальних положень її психологічної складової, аналіз питань творчої та інтелектуальної обдарованості в структурі особистості професіонала, що мають бути важливими орієнтирами у розв'язуванні проблеми розвитку обдарованості, формування у дітей відповідних умінь, стратегій діяльності.Освещена проблема проектирования личности профессионала. Рассмотрены типы проявлений творческого поиска. Акцентировано внимание на необходимости разработки концепции психологического проектирования профессионала, которое должно осуществляться путем организации процессов целенаправленного влияния, выработки у субъекта навыков стратегического и тактического мышления в границах индивидуальных возможностей, детерминированных его психологическими характеристиками. Отмечено, что разработка психолого-педагогической концепции выявления и поддержки одаренных детей предусматривает, в частности, проектирование общих положений ее психологической составляющей, анализ вопросов творческой и интеллектуальной одаренности в структуре личности профессионала, которые должны быть важными ориентирами в решении проблемы развития одаренности, формирования у детей соответствующих умений, стратегий деятельности.The problem of designing a professional. The types of manifestations of creative exploration. The attention on the need to develop the concept of psychological projection of a professional who should be targeted through the processes of influence, develop skills in the subject of strategic and tactical thinking within the limits of individual capacity, determined its psychological characteristics. It is noted that the development of psychological and educational concepts to identify and support gifted children provides, inter alia, design, general provisions of the psychological component analysis of the creative and intellectual talent in the structure of a professional identity that should be important guides in solving the problem of talent, the formation of children appropriate skills, strategies for action.
|
2. |
Моляко В. А. Стратегемно-праобразный вектор творческого восприятия мира в условиях функционирования полимодальных информационных потоков [Електронний ресурс] / В. А. Моляко // Наука і освіта. - 2014. - № 12. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_12_6
|
3. |
Моляко В. А. "Уличное" восприятие реалий повседневности в народной поэзии ХХ века [Електронний ресурс] / В. А. Моляко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 144-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_35
|
4. |
Моляко В. О. Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 12, Вип. 21. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_12_21_3
|
5. |
Моляко В. Синергетика и проблемы психологии творчества в разработке подхода к изучению одаренности [Електронний ресурс] / В. Моляко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 185-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_25
|
6. |
Моляко В. А. Перцептивне конструювання образу світу: поліфонічний ракурс [Електронний ресурс] / В. А. Моляко // Психологія і особистість. - 2012. - № 2. - С. 93-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2012_2_9
|
7. |
Абрамова Л. Н. Общение, идентификация, сознание – постулаты развития личности [Електронний ресурс] / Л. Н. Абрамова, А. М. Богуш, В. А. Моляко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2017_2_4
|
8. |
Моляко В. А. Исследование проблем творчества в координатах конструктологической парадигмы [Електронний ресурс] / В. А. Моляко, И. Н. Била, Н. А. Ваганова, Н. В. Медведева // Психологічний часопис. - 2015. - № 1. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2015_1_10
|
9. |
Моляко В. Трансформація системної організації творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах [Електронний ресурс] / В. Моляко, Т. Третяк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 1. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_1_5
|
10. |
Моляко В. О. Творче мислення особистості за умов екстремальності та інформаційної невизначеності [Електронний ресурс] / В. О. Моляко, Т. М. Третяк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_2_8
|
11. |
Моляко В. О. Система КАРУС як інструмент творчого мислення за умов інформаційної невизначеності [Електронний ресурс] / В. О. Моляко, Т. М. Третяк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2023. - Т. 34(73), № 1. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2023_34(73)_1_7
|
12. |
Моляко В. О. Особливості функціонування творчого мислення дітей в умовах інформаційної невизначеності [Електронний ресурс] / В. О. Моляко, Н. А. Ваганова, Ю. А. Гулько // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2023. - Т. 34(73), № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2023_34(73)_1_27
|